Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - vraagprijzen niet geregistreerd
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

vraagprijzen niet geregistreerd

Post Reply Post Reply
Author
Nieuw
Nieuw

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: vraagprijzen niet geregistreerd
    Posted: 28 February 2006 at 4:13pm
Hai Frans,

Bij het binnenhalen van gegevens mbt de vraagprijzen heb ik gemerkt dat een vraagprijs van een object niet in de Woz informatie module is opgenomen. Het object en de nieuwe vraagprijs wordt wel aangeboden cq is te zien bij "Toon", "Resultaatlijst", "Toon Nieuwe huizen".

Het object heeft meerdere malen te koop gestaan. Maar oa in de kolom "detail informatie"ontbreekt toch de nieuwe vraagpijs[?]

Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Mvg,
Steven
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 February 2006 at 6:29pm
Wat ik aan dit verhaal niet snap is waarom je aangeeft dat het object nieuw is en tegelijkertijd aangeeft dat het al meerdere malen te koop gestaan heeft. Het is volgens mij of het een of het ander of lees ik het niet correct [?]

Als er bij de detail informatie geen extra advertentie vermeld staat is de standaard vraag of er wel gezocht is met de woz module actief.

Back to Top
Steven View Drop Down
Nieuw
Nieuw

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 March 2006 at 4:42pm
Sorry voor de onduidelijkheid. Het object is oa in 2003 ook te koop aangeboden geweest. Dat bedoelde ik met meerdere malen te koop gestaan. In 2006 wordt het opnieuw te koop aangeboden. Daarom als nieuwe vraagprijs gezien en getoond. Alleen deze nieuwe vraagprijs komt niet voor in het kolom detail informatie bij betreffende object. De oude vraagprijzen staan er nog wel. Had ook daar verwacht de nieuwe vraagprijs te zien.

Btw...wel natuurlijk gezocht met de woz module actief.

Alsnog de vraag hoe dit op te lossen.

Mvg,
Steven [:)]
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 March 2006 at 5:37pm
Graag een screen shot emailen van ZoekHuis! met de wozmodule actief en de betreffende woning geselecteerd in de lijst van gevonden woningen. Daaraan is direct te zien wat er aan de hand is.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.