weergave |
Post Reply
|
| Author | |
exter
Nieuw
Joined: 24 November 2006 Location: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: weergavePosted: 24 November 2006 at 12:03pm |
|
Na wat uitproberen van knopjes en zo veranderde het resultaat van een tabelvorm in een lijstvorm. Ik zie geen kans om die tabelvorm weer terugh te krijgen.
Wat moet ik doen? Mathias den Exter |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 24 November 2006 at 12:57pm |
|
Wat bedoelt u met lijstvorm? Heeft u soms velden verwijderd?
|
|
![]() |
|
exter
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 24 November 2006 at 1:12pm |
ik zou u daarvan graag even een screendum sturen maar dat kan ik helaas niet langs deze wegHet komt er op neer dat ik alleen regels zie met daarin een straatnaam met een plusteken ervoor. Alle andere kolommen zijn niet meer zichtbaar. Pas wanneer ik op dat plusteken klik komt de onhoud van de kolommen weer te voorschijn. Da's geen doen wanneer je een omvangrijke resultaatlijst hebt. |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 24 November 2006 at 1:15pm |
|
Dan is er gegroepeerd op straatnaam. Door de straatnaam kolom op te pakken en weer terug te zetten in de kopregel tussen plaats en postcode wordt de groepering ongedaan gemaakt.
|
|
![]() |
|
exter
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 24 November 2006 at 1:41pm |
|
ah. zo simpel!
thanx |
|
![]() |
|
Post Reply
|
|
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |