Vinden van nieuwe objecten |
Post Reply
|
| Author | |
helgavandermeij
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: Vinden van nieuwe objectenPosted: 07 December 2004 at 9:14am |
|
Hallo,
Zoals voor mij gebruikelijk start ik op dinsdagmorgen zoekhuis om het (nieuwe) aanbod van woningen en bedrijfsonroerend goed op te halen en de de WOZ-module te plaatsen. Vanmorgen echter verschijnt er echter niets. De zoekmachine gaat wel gewoon draaien maar vindt vervolgens geen nieuwe objecten terwijl ik zeker weet dat die er wel zijn. Bovendien komen ook de reeds eerder gevonden objecten niet in beeld. De instellingen heb ik gecontroleerd en zijn wel goed. (toon bekeken objecten enz.) Uiteindelijk zie je onder in het balkje wel dat alle sites zijn doorzocht en dat er 0 objecten zijn gevonden. Ze zijn ook niet in de WOZ-box geplaatst. Hebben meer mensen hiermee problemen en zo ja, weet iemand de oplossing? Alvast bedankt voor het meedenken, Helga van der Meij-Vester |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 07 December 2004 at 9:22am |
|
- Welke settings staan er nog meer aan bij het menu "Resultaat lijst"
- Wat staat er bij het status scherm nadat het zoeken klaar is, menu "Extra" - Hoe lang duurde het zoeken |
|
![]() |
|
helgavandermeij
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 07 December 2004 at 10:09am |
|
Toen ik zoekhuis opnieuw opstartte om de vragen te kunnen beantwoorden bleek het probleem te zijn opgelost. Ik heb nergens een instelling gewijzigd maar er worden nu wel objecten gevonden. Ik heb ondertussen wel begrepen dat zonder dat het mij bekend is aan mijn pc is gewerkt c.q. dingen gewijzigd zijn door automatisering. Wellicht heeft dit er iets mee te maken gehad. In elk geval hoeft wat mij betreft er verder geen actie ondernomen te worden.
Helga van der Meij-Vester |
|
![]() |
|
Post Reply
|
|
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |