Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » Off-Line WOZ Module (ZoekHuis! Versie 5 en eerder) » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - selecties
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

selecties

 Post Reply Post Reply
Author
Message
harry View Drop Down
Nieuw
Nieuw
Avatar

Joined: 03 November 2003
Location: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote harry Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: selecties
    Posted: 03 November 2003 at 11:17pm
Frans,

Ik heb zoals je weet een mdb-file die al een tijdje mee gaat. Door de jaren heen zijn er wat velden bij gekomen, waaronder ´nu´ bijvoorbeeld dus sectie.
Ik heb de idee dat als je een filter opdracht geeft, dat alleen de data wordt getoond waarvan ofwel alle dan wel bepaalde kolommen gevuld moeten zijn. Andersom gezegd, in mijn gefilterde resultaten zie ik geen data terug waar bijvoorbeeld het vakje sectie leeg is.

vraag a) klopt dit en zo ja kan dit zo aangepast dat alleen wordt gefilterd op de vakken die je opgeeft.
vraag b) is er een manier om de data aan te vullen (naast het handmatig editten van de mdb).
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2003 at 4:23pm
quote:
Originally posted by harry

Frans,

Ik heb zoals je weet een mdb-file die al een tijdje mee gaat. Door de jaren heen zijn er wat velden bij gekomen, waaronder ´nu´ bijvoorbeeld dus sectie.
Ik heb de idee dat als je een filter opdracht geeft, dat alleen de data wordt getoond waarvan ofwel alle dan wel bepaalde kolommen gevuld moeten zijn. Andersom gezegd, in mijn gefilterde resultaten zie ik geen data terug waar bijvoorbeeld het vakje sectie leeg is.

vraag a) klopt dit en zo ja kan dit zo aangepast dat alleen wordt gefilterd op de vakken die je opgeeft.
vraag b) is er een manier om de data aan te vullen (naast het handmatig editten van de mdb).



a) Ja dit klopt, maar niets invullen is eigenlijk zoeken op niets en dus een correct filter.
b) Nee want de meeste informatie is nooit opgehaalt dus eigenlijk ook niet te verzinnen, sectie is uiteraard altijd in te vullen in lege velden met een zgn update sql statement.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.