selecties |
Post Reply ![]() |
Author | |
harry ![]() Nieuw ![]() ![]() Joined: 03 November 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 November 2003 at 11:17pm |
Frans,
Ik heb zoals je weet een mdb-file die al een tijdje mee gaat. Door de jaren heen zijn er wat velden bij gekomen, waaronder ´nu´ bijvoorbeeld dus sectie. Ik heb de idee dat als je een filter opdracht geeft, dat alleen de data wordt getoond waarvan ofwel alle dan wel bepaalde kolommen gevuld moeten zijn. Andersom gezegd, in mijn gefilterde resultaten zie ik geen data terug waar bijvoorbeeld het vakje sectie leeg is. vraag a) klopt dit en zo ja kan dit zo aangepast dat alleen wordt gefilterd op de vakken die je opgeeft. vraag b) is er een manier om de data aan te vullen (naast het handmatig editten van de mdb). |
|
![]() |
|
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
quote: a) Ja dit klopt, maar niets invullen is eigenlijk zoeken op niets en dus een correct filter. b) Nee want de meeste informatie is nooit opgehaalt dus eigenlijk ook niet te verzinnen, sectie is uiteraard altijd in te vullen in lege velden met een zgn update sql statement. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |