Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - database
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

database

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Steven1 View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: database
    Posted: 08 January 2007 at 2:09pm
Hai Frans,
 
Ik heb me opnieuw laten registreren. Het inloggen lukte maar niet.
 
Mbt de database. Ik heb op 05-01-2007 Zoekhuis gedraaid. Bij "Toon" (resultaatlijst) krijg ik te zien wat er binnen is gehaald.
 
Kijk ik echter bij "WOZ info bekijken", dan zijn de zoekresultaten helemaal niet te raadplegen. Ik kan ze in de database niet vinden. Terwijl de resultaatlijst aantoont dat gegevens binnen zijn gehaald.
 
Mvg,
Steven
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 January 2007 at 3:39pm
Om voor de eerste keer op dit forum in te loggen als je al een registratie op het oude forum had is het noodzakelijk om op te geven dat je het password kwijt was. Er wordt dan een nieuw password aangemaakt en per bekend email adres opgestuurd.

Wat bedoel je met "Kijk ik echter bij "WOZ info bekijken", dan zijn de zoekresultaten helemaal niet te raadplegen" Bestaat de optie niet of staan de resultaten niet in de lijst? IN het eerste geval gebruik je een niet-geregistreerde versie van ZoekHuis! en in het tweede geval is de vraag of de optie "woz toevoegen tijdens zoeken" wel aanstond.
Back to Top
Steven1 View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 January 2007 at 4:02pm

Wat ik bedoel is het volgende:

Bij Toon zie ik de resultaatlijst van 05-01-2007.
 
Ga ik naar "Extra" en  "Woz info bekijken" dan kan ik de resultaten cq woningen niet vinden in de database. Dus het lijkt voor mij dat ik ze hebt binnengehaald maar dat ze niet zijn opgesl*gen in de database.
 
Ps. "Woz toevoegen tijdens zoeken" is aangevinkt bij zoeken.
 
Mbt het forum "voor het eerst op dit forum" dat heb ik allemaal gedaan. Heb ook nieuwe password(s) gekregen maar het bleef maar niet lukken met inloggen. Dus vandaar opnieuw geregisteerd. Stond ook als oplossing bij het onderdeel "help".
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 January 2007 at 4:22pm
Direct tijdens het zoeken wordt een woning opgesl*gen in de database. De enige manier om de woz-informatie niet op te slaan is door de optie "woz toevoegen tijdens zoeken" niet aan te zetten.

Het is nu niet meer te zien of op 5-1 deze optie aan stond. De resultaatlijst toont alleen de resultaatlijst van destijds maar niet de actieve opties.

De andere optie is dat buiten ZoekHuis! om
1)De rechten niet correct zijn
2)De database corrupt is.
3)Een backup is teruggezet.

De eerste twee zijn te testen door nu te zoeken en te kijken of er dan wel wat is toegevoegd aan de woz database.
Back to Top
Steven1 View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 January 2007 at 4:26pm
Is ok. Ik ga het proberen door opnieuw te zoeken.
 
De uitkomst ervan laat ik jou zsm weten.
 
Mvg,
Steven
Back to Top
Steven1 View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 January 2007 at 10:07am
Hai Frans,
 
Ik heb Zoekhuis gedraaid. Getest en het blijkt nu gelukkig te werken.
 
Belangrijk dat het nu weer doet.
 
Smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.