|
Post Reply ![]() |
Author | |
Kruizinga ![]() Senior Member ![]() Joined: 08 January 2007 Status: Offline Points: 106 |
![]() Posted: 08 January 2007 at 8:35pm |
In de WOZ module van Zoekhuis versie 6.0 is het mogelijk om verkoopgegevens op te nemen bij een perceel/object.
Het invoeren van verkoopgegevens resulteert echter niet automatisch in een weergave bij de detailinformatie van het desbetreffende perceel. Het lijkt mij handig om direct bij de "detail informatie" reeds te zien dat er naderhand verkoopgegevens zijn ingevoerd. Is een dergelijke aanpassing van de WOZ module uitvoerbaar? |
|
![]() |
|
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
![]() |
Dat is zeker te doen en ik denk zelfs een goed idee. Is mogelijk wel iets ingewikkeld om toe te voegen, maar ik hoor graag wat ook andere gebruikers hier van vinden.
|
|
![]() |
|
Hedaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 03 October 2003 Status: Offline Points: 40 |
![]() |
Vanaf Versie 6.5 worden de verkoop gegevens bijgehouden indien deze op de website staan vermeld.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |