Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - Zoekhuis scant Funda NIET
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Zoekhuis scant Funda NIET

 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>
Author
Message
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 August 2007 at 11:38am
Wat bedoel je met "bepaalde objecten met vraagprijzen op de Funda site aangeprezen worden. Maar dat deze niet bij Zoekhuis in de database opgenomen worden" Welke database?

Zover ik kan zien werkt Funda zonder probleem.
Back to Top
Steven1 View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 August 2007 at 11:48am

Ik heb het adres Rijksstraatweg 236, 7395 MG  TEUGE gezien op Funda (vraagprijs etc). Dit was voor mij een nieuw object met een vraagprijs die ik nog niet had in mijn database van mijn Zoekhuis. Heb toen Zoekhuis opgestart en gedacht dat het object incl vraagprijs dan door mij later opvraagbaar zou zijn in mijn Zoekhuis. Maar dit was niet zo. Heb ook al "prijsklasse" bedrag al aangepast naar € 2.000.000,-- zoals je hebt voorgesteld mbt deze melding eerder. 

Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 August 2007 at 12:16pm
Ik kan op Funda voor TEUGE maar twee adressen vinden en deze zelfde adressen vindt ik ook in ZoekHuis!
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 106
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 August 2007 at 12:25pm
Originally posted by Steven1 Steven1 wrote:

Ik heb het adres Rijksstraatweg 236, 7395 MG  TEUGE gezien op Funda (vraagprijs etc). Dit was voor mij een nieuw object met een vraagprijs die ik nog niet had in mijn database van mijn Zoekhuis. Heb toen Zoekhuis opgestart en gedacht dat het object incl vraagprijs dan door mij later opvraagbaar zou zijn in mijn Zoekhuis. Maar dit was niet zo. Heb ook al "prijsklasse" bedrag al aangepast naar € 2.000.000,-- zoals je hebt voorgesteld mbt deze melding eerder. 

Bij "Rijksstraatweg 236, 7395 MG  TEUGE" staat op de site van de makelaar: KANTOORRUIMTE.
 
Op Funda staat het perceel niet onder woningen.
 
+
Back to Top
Steven1 View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 August 2007 at 12:40pm

Zoals je weet zijn wij ook geaboneerd op de BOG en AOG van Zoekhuis. Alle sites zijn bij mij aangevinkt bij ("instellingen, sites) Dus ook Funda in bussines BOG. Ook het vinkje "Woz info toevoegen" is aangevinkt. Zoals gezegt Zoekhuis gewoon opgestart maar helaas bij mij wordt het adres/object Rijksstraatweg 236 in Teuge niet opgenomen in mijn database (Woz informatie)van Zoekhuis. Welke instellingen zouden eventueel dan bij mij niet goed staan? Bij jou komt het dus wel in Zoekhuis.

Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 August 2007 at 1:43pm
Originally posted by Kruizinga Kruizinga wrote:


Bij "Rijksstraatweg 236, 7395 MG  TEUGE" staat op de site van de makelaar: KANTOORRUIMTE.

 

Op Funda staat het perceel niet onder woningen.

 

+


ahhh.. dank
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 August 2007 at 1:45pm
Originally posted by Steven1 Steven1 wrote:

.... Bij jou komt het dus wel in Zoekhuis.



Nee, de woning kwam niet tevoorschijn. Maar ik begrijp nu dat het een object op de fundainbusiness website was.

Die heb ik nu getest en daar komt ook bij mij het object niet tevoorschijn. Indien noodzakelijk zal er een nieuwe plugin uitkomen.

Dank voor de oplettendheid.
Back to Top
Steven1 View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 August 2007 at 1:50pm
Ok! Jij ook alvast bedankt voor het opnieuw oplossen!Smile
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 August 2007 at 8:27pm
3.3.2 heeft een oplossing voor Funda in Business
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08 January 2007
Status: Offline
Points: 106
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2007 at 10:08am
Nieuw! Aanbod andere websites

Funda heeft de ambitie om de woningzoekende consument een zo compleet mogelijk woningaanbod te tonen. Daarom presenteert funda naast het NVM woningaanbod (circa 75% van de markt) nu ook woningen die gevonden worden op andere websites. Deze woningen worden getoond met techniek vergelijkbaar met een zoekmachine (ook wel spideren genoemd of crawlen). De getoonde details zijn niet zo compleet als die van het NVM woningaanbod. Dit komt omdat dit van rechtswege aan beperkingen onderheving is. Funda toont van deze woningen:
vraagprijs & adres
een kleine foto niet groter dan 194x145 pixels
korte tekst maximaal 155 karakters.
(De bovenstaande tekst staat op Funda - het aantal karakters heb ik niet geteld)
 
Deze pagina's worden niet door Zoekhuis gescand. 
 
Zie bijvoorbeeld: Tuinstraat 44 te Groningen.
 
Zoekhuis geeft de vermelding: Geen WOZ informatie aanwezig [Tuinstraat 44]
 
De link van Zoekhuis naar Funda resulteerd in een "foutmelding" (althans dat de gevraagde site niet bestaat)
 
De woning staat op Huislijn.nl, maar met Zoekhuis NIET gevonden op Huislijn.nl (staat wel aan bij mij).
 


Edited by Kruizinga - 07 September 2007 at 10:27am
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.