Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - Plugin wordt niet geïnstalleerd
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Plugin wordt niet geïnstalleerd

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Imre View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 18 January 2006
Location: Netherlands
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Imre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Plugin wordt niet geïnstalleerd
    Posted: 23 January 2009 at 8:00am
Ik gebruik ZoekHUis! samen met een collega (niet tegelijktijdig) en hebben daarvoor Database Server draaien. Normaal haalt mijn collega de gegevens van ZoekHuis! binnen, maar nu die er niet is probeer ik het te doen.
 
Als ik ZoekHuis! opstart krijg ik de melding dat er een nieuwe plug-in beschikbaar is, na op "nu ophalen" te hebben geklikt krijg ik een foutmelding dat zh_engine.bpl niet volledig is gedownload.
 
Na de melding te hebben weggeklikt werkt ZoekHuis! gewoon, alleen zonder de update.
 
Als ik middels zh_download.html handmatig probeer te installeren krijg ik een melding dat ik wordt geblokkeerd door SonicWall omdat ik een trojan zou zijn.
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 January 2009 at 8:41am
Contact opnemen met systeembeheer en vragen of zij de plugin voor u willen downloaden. U heeft niet voldoende rechten om dat te mogen doen.
Back to Top
Imre View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 18 January 2006
Location: Netherlands
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Imre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 January 2009 at 9:01am

Na contact te hebben gehad met systeembeheer blijkt het geen rechtenprobleem te zijn, ik heb alle rechten op dat deel van de server, maar een probleem met de gemeentelijke firewall. De firewall ziet de update als een (mogelijke) trojan. Systeembeheer gaat nu bezig om de firewall op te voeden.

Mijn collega is nu weer aanwezig en wat opmerkelijk is dat zij geen melding krijgt m.b.t. het updaten van de engine. Heb je enig idee waar dit aan kan liggen?
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 January 2009 at 9:14am
Nee, dit is de eerste keer dat ik hoor dat een virusscanner dezelfde plugin bij twee personnen anders beoordeeld.

De zgn "false positve" zijn mij wel bekent maar niet eerder op zo'n manier.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.