opschonen database |
Post Reply ![]() |
Author | |
habolo ![]() Nieuw ![]() ![]() Joined: 13 November 2006 Location: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 January 2011 at 6:26pm |
Hallo Frans,
Ik wil eigenlijk de oude vraagprijzen (bijv. t/m 2006) verwijderen uit de database. Ik zie daartoe geen optie. Alleen de mogelijkheid om alles te wissen. Het opschonen is niet vanuit de gedachte dat de database te groot wordt, maar meer van hoe kom ik van die oude 'meuk' af. Heb je een hulpprogramma waarmee dit gerealiseerd kan worden of een tip voor mij. groeten Harry bos |
|
![]() |
|
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er is geen code/optie aanwezig voor het opschonen van de woz database omdat je daardoor advertentie teksten en prijsontwikkelingen verwijderd die je daarna nooit meer terug krijgt. Voor de software maakt het ook geen verschil het zoeken blijft even snel.
Edited by Frans - 03 February 2011 at 2:05pm |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |