Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - Funda leeg?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Funda leeg?

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Imre View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 18 January 2006
Location: Netherlands
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Imre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Funda leeg?
    Posted: 29 December 2011 at 10:52am
Momenteel haalt Zoekhuis bij Funda geen resultaten op. Aangezien ik niet verwacht dat Funda leeg ik vermoed ik een probleem met Zoekhuis.
Back to Top
Hedaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 03 October 2003
Status: Offline
Points: 40
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hedaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 January 2012 at 11:55am
Plugin is gereleased.
Back to Top
helgavandermeij View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 18 November 2003
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote helgavandermeij Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 January 2013 at 9:53am
Goedemorgen Frans,

Vandaag heb zoekhuis gedraaid en er verschijnen alleen maar woningen en BOG aangeboden via een paar sites, oa velingbiljet. Op sites als Funda ed. wordt niets gevonden en dat lijkt me niet waarschijnlijk. Ik heb de laatste keer op 17 december 2012 Zoekhuis gedraaid.
Zijn er problemen binnen de software of zou het hier in huis gezocht moeten worden?
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 January 2013 at 12:37pm
Wordt wel de laatste versie van de plugin (4.3.8) gebruikt?
Back to Top
helgavandermeij View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 18 November 2003
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote helgavandermeij Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 January 2013 at 12:50pm
Ik ga er wel van uit, ik heb vanmorgen nog een plugin gedownload en bij info staat: Engine Versie 4.3.8.68. Dit is mijn inziens de meest recente versie.

Overigens heb ik ook geprobeerd Optimaliseren en Repareren te draaien maar dan komt er een foutmelding en de melding dat het niet gelukt is. Misschien zegt dit nog wat?
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 January 2013 at 3:21pm
Dat is inderdaad de meest recente versie en daarmee is hier ook getest. Funda wordt zonder problemen opgehaalt.

Een foutmelding bij "optimaliseren en repareren" is niet goed. Ik zie graag de email met de exacte foutrapport zodat ik daarop kan reageren.
Back to Top
helgavandermeij View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 18 November 2003
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote helgavandermeij Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 January 2013 at 11:01am
Ik heb via de email een schermafdruk van het de melding die ik krijg als ik probeer te optimaliseren en repareren. Ik heb er ook een schermafdruk bij gedaan van de resultatenlijst, hieruit blijkt dat alle sites zijn afgezocht. Uit de lijst blijkt die niet. Bijv. van Funda staan er slechts een paar objecten in terwijl als ik op Funda.nl kijk er diverse objecten nieuw op de markt zijn gekomen in onze gemeenten (Velsen en Uitgeest)die dus in zoekhuis zouden moeten verschijnen.
Back to Top
Hedaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 03 October 2003
Status: Offline
Points: 40
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hedaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 January 2013 at 12:03pm
In de screenshot staat 15 woningen waarmee het lijkt alsof de opdracht maar 1 pagina heeft verwerkt en vervolgens niet verder wilt. Misschien is er een relatie met de foutmelding bij "optimaliseren en repareren"
Back to Top
helgavandermeij View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 18 November 2003
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote helgavandermeij Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 January 2013 at 12:28pm
Deze 15 woningen op funda betreffen sowieso geen nieuw aangeboden objecten maar ook geen objecten waarvan de prijs per 7 of 8 januari is verlaagd. Dit zijn objecten waarvan naar mijn mening niets is veranderd in status of vraagprijs.
Back to Top
Hedaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 03 October 2003
Status: Offline
Points: 40
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hedaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 January 2013 at 1:27pm
Bug in de plugin, versie 4.3.9 zal het oplossen, mogelijk wordt deze vandaag nog gereleased.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.