Gevonden objecten in Woz module plaatsen. |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
helgavandermeij ![]() Groupie ![]() Joined: 18 November 2003 Status: Offline Points: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 February 2005 at 11:45am |
Ik durf bijna niet meer op het forum een vraag te stellen, maar zal toch moeten want ik heb wederom een probleem.
Gisteren heeft een collega van automatisering de nieuwe versie geinstalleerd e.e.a. conform het mailtje wat door ons ontvangen is. Ik bemerk echter dat de zoekmachine objecten vindt die vervolgens niet terug zijn te vinden in de Woz-module. Ik heb alles gecontroleerd qua instellingen (woz info toevoegen tijdens zoeken enz.) en ook nog een keer de collega van automatisering laten meekijken, maar wij kunnen niet ontdekken waar het aan ligt. Ben ik de enige met dit probleem? |
|
![]() |
|
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoe heeft u geconstateerd dat de objecten niet in de module staan? Via het menu "Extra | Woz informatie bekijken" in ZoekHuis! of via de offline woz-module?
Als het via de offline-woz module is weet u dan zeker dat het naar de correcte database "kijkt" Indien de objecten in ZoekHuis! niet te zien zijn wat ziet u dan onderaan de resultaatlijst na het zoeken? FYI: Er is een tel. helpdesk beschikbaar [:D]. |
|
![]() |
|
helgavandermeij ![]() Groupie ![]() Joined: 18 November 2003 Status: Offline Points: 43 |
Ik heb het antwoord ook weer door de collega van automatisering laten lezen, maar wij gebruiken de goede database en het maakt niet uit of we via "Extra, WOz info bekijken, of in de Woz-module het nakijken, sommige objecten worden niet geplaatst in de WOZ-module.
OVerigens zijn er wel een paar objecten in de off-line module geplaatst, het grootste gedeelte echter niet. In de zoekmachine worden dus wel diverse objecten gevonden, er worden ook 'nieuwe'objecten gevonden die er al veel eerder instonden, en onderaan staat niets bijzonders. Alleen 'laden vorige lijst klaar, internet verbinden actief, hoeveel objecten er gevonden zijn en wonen/bog/aog. |
|
![]() |
|
1.2.03 ![]() Nieuw ![]() Joined: 03 November 2003 Status: Offline Points: 7 |
Bij komt dit probleem ook voor. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met de conversie?? In de oude database komt het object van Kollaan 11B te Goor voor. Tijdens het zoeken wordt ook aangegeven dat dit object voor het eerst op 26-11-2004 is gevonden. Als ik later in de offline module kijk dat komt dit object voor het een datum eerst gevonden 1-2-2005 en is er geen woz omschrijving te raadplegen. Ook blijft het nog steeds voor te komen dat de tabel Addinfo niet voor alle gevonden adressen wordt gevuld. Na een zoekopdracht (plm. 270 objecten) blijken soms wel drie objecten niet voor te komen. Dit probleem ook al eens eerder gemeld bij Frans.
|
|
![]() |
|
Steven ![]() Nieuw ![]() Joined: 30 September 2004 Status: Offline Points: 12 |
Hai Frans,
Dit probleem heb ik ook. De constatering is gemaakt na het gebruik maken van de BOG en AOG modules. Ondanks dat ik nog niet de nieuwe versie heb geinstalleerd. Zou dit probleem zich dus ook voorgedaan hebben bij de WOZ module? Kunt u mij de oplossing cq oplossingen hiervoor aandragen? Mvg, Steven |
|
![]() |
|
quote: Als de woz module actief is dan staat onderaan de lijst een klein schermpje met de advertentie tekst en foto van elk pand waarop 1 maal wordt geklikt. zie screenshot [url]www.zoekhuis2.nl/vb.JPG[/url] Indien dat niet het geval is dan staat de optie "Woz informatie toevoegen tijdens zoeken" niet aan. Deze optie is in versie 5.5 iets boven de zoek knop te vinden en in oudere versies in het menu "View | Instellingen | Tabblad resultaat" De melding "Laden vorige lijst klaar" overigens betekend alleen dat de oude gegevens van de vorige zoekopdracht opnieuw getoond worden maar niet dat er op Zoek is gedrukt om nieuwe panden te vinden en toe te voegen aan de database. Of staat de melding er bij u ook nog na het drukken op de zoek knop? PS Bij alle antwoorden ga ik er vanuit dat altijd de laatste versie van de plugin actief is. |
|
![]() |
|
quote: Wanneer is dit dan gemeld en welk antwoord is er dan gegeven. 1 Wat bedoelt u met het staat in de offline module maar er is geen omschrijving. Mogelijk een email met screen shot om eea duidelijk te maken 2 Addinfo wordt niet gevuld...tja dat is een interne tabel en het is zeker voor de gebruiker niet zichtbaar. Wat bedoelt u hier dan mee. Mogelijk een email met iets meer uitleg. 3 Na Zoekopdracht komen soms 3 objecten niet voor. Wat bedoelt u met "komt niet voor" Waar komen ze niet in voor. Meer vragen kan ik nu niet verzinnen [:D] |
|
![]() |
|
quote: Er staan onder dit topic meerdere problemen [:)] dus mijn vraag is welk probleem heeft u ? |
|
![]() |
|
jan willem ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 31 October 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
het enige probleem dat ik heb in 5.5 dat mijn zoekinstellingen niet bewaard blijven ondanks dat ik deze optie talloze op diverse wijze en momenten aanvink[:(!]
|
|
![]() |
|
quote: Gebeurt bij mij ook soms, ben er nog niet achter waarom. ZoekHuis! opstarten de opdracht instellen en daarna sluiten werkt bij mij wel. Uiteraard met de "bewaar" optie in het instellingen menu aan. staat wel in de verkeerde topic, is een zoekhuis probleem[:)] Aanvulling : Gebeurt bij mij indien ik de instellingen op gemeente nivo aanmaak/toevoeg |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |