Author |
Topic Search Topic Options
|
jan willem
Groupie
Status: Offline
|
Topic: exporteren van de foto's Posted: 31 October 2003 at 9:10am |
Het exporteren van de foto's is al stukken handiger en gebruikvriendelijker geworden. Nu heb ik toch een verzoek om ook de mogelijkheid te hebben om te exporteren voorzien van het WOZ-object nr. en de straat en huisnummer. eventueel voorzien van de optie of je eerst het WOZ-objectnr wil hebben en dan de straat en nr of eerst de straat en nr en dan het WOZ-object nr.
de gebruikmogelijkheden zijn al stukken eenvoudiger geworden, hiervoor mijn dank[^]
|
 |
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen
|
Posted: 31 October 2003 at 11:08am |
[:D] Direct na het programmeren van de nieuwe optie wist ik dat er nog meer vragen zouden komen over dit deel. In de volgende versie zal ik regelen dat men zelf de naam volledig kan aanmaken door middel van keywoorden
bijv <woznr><straat><plaats>
Maar als men dan een fout maakt krijgen alle plaatjes de zelfde naam oftewel men houd maar 1 plaatje over
|
 |
1.2.03
Nieuw
|
Posted: 03 November 2003 at 12:23pm |
Ook ik vind de nieuwe exportmogelijkheden mooi en ben het eens met de voorgestelde opties. Het uniek maken van de fotonamen moet kunnen door het oplopend nummer en niet door het fotoid nummer toevoegen.
Harry Bos.
gemeente Hof van Twente
|
 |
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen
|
Posted: 03 November 2003 at 4:27pm |
quote: Originally posted by 1.2.03
Het uniek maken van de fotonamen moet kunnen door het oplopend nummer en niet door het fotoid nummer toevoegen.
Maar hoe doe laat je dan zien welke foto bij welke site hoorde?
|
 |
jan willem
Groupie
|
Posted: 14 May 2004 at 11:34am |
Het hoe laten zien van welke site die foto komt is voor mij niet van belang.[:D]
Echter zou ik graag willen welke foto's ik al geexporteerd heb.[?]
Nu exporteer ik met als selectie datum ingang. Dit is volgens mij de datum dat het object voor het eerst te koop/te huur wordt aangeboden.
echter kan het zijn dat een woning reeds geruime tijd wordt aangeboden maar onlangs pas foto's zijn toegevoegd.[:0]Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat ik foto's van objecten misloop
Beste Frans
Heb jij al gekeken of het lukt om een programma-tje te maken om diverse databases(versies) van zoekhuis in een grote database te knallen.
Jan Willem
|
 |
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen
|
Posted: 14 May 2004 at 1:15pm |
quote: Originally posted by jan willem
Beste Frans
Heb jij al gekeken of het lukt om een programma-tje te maken om diverse databases(versies) van zoekhuis in een grote database te knallen.
Ja, wordt ook aan gewerkt, is waarschijnlijk eerste of tweede week juni klaar, samen met de nieuwe versie van ZoekHuis!
|
 |
harry
Nieuw
|
Posted: 31 May 2004 at 1:44pm |
[/quote]
Ja, wordt ook aan gewerkt, is waarschijnlijk eerste of tweede week juni klaar, samen met de nieuwe versie van ZoekHuis!
[/quote]
would be verry, very, very nice !
|
 |
jan willem
Groupie
|
Posted: 02 August 2004 at 4:41pm |
Heb je al een nieuwe verzie van zoekhuis/WOZ offline klaar, of zit het nog in de pijp lijn[:p], ook al ben ik tevreden over het huidige.
gr vanuit een zonnig zvt
quote: Originally posted by Frans
quote: Originally posted by jan willem
Beste Frans
Jan Willem
|
 |
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen
|
Posted: 15 June 2006 at 6:00pm |
Aanwezig in versie 6.
|
 |