naam makelaar toevoegen |
Post Reply ![]() |
Author | |
jan willem ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 31 October 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 October 2005 at 4:36pm |
dit kan handig zijn indien je jaren na dato bij de desbetreffende makelaar nog wil informeren over de vraagrpijs en of transactie.
Dit heeft naar mijn mening wel een toegevoegde waarde voor de Wozzers[8D] [?][?]heeft niemand nog andere wensen, ik denk het niet daar het zo rustig is.[:(] |
|
![]() |
|
harry ![]() Nieuw ![]() ![]() Joined: 03 November 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helemaal mee eens.
|
|
![]() |
|
jan willem ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 31 October 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
[?]oke Harry maar hoe krijgen we nu iedereen zo gek (ver)
dat ze ook wensen gaan indienen en bestaande wensen gaan ondersteunen[?] quote: |
|
![]() |
|
[:o)]Allereerst de beste wensen voor iedereen[:)]. Is het niet mogelijk om bij bestaande gebruikers periodiek (2 a 3 per jaar) automatisch een email te sturen om verlangens/wensen van anderen te kunnen ondersteunen/ te reageren en ook de mogelijkheid om eigen wensen in te dienen. [:(]Want volgens mij weet de meerderheid geeneens hoe het op dit forum werkt, laat staan dat ze de onderwerpen lezen.[V]
|
|
![]() |
|
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
Uiteraard de beste wensen en een goed nieuw jaar [:D]
Wat betreft die email, de meeste nieuwe versies van ZoekHuis! zoals bijv 5.5 en 5.0 werden door een email aangekondigd en in die email werd ook om wensen gevraagd en het forum genoemd. Helaas.....geen idee waarom er zo weinig gebruikers reageren. Misschien is het pakket wel af [:p] PS Versie 6.0 zal ook weer een emailtje opleveren. |
|
![]() |
|
af nog niet, dat is het nooit. de meeste denken dat ze geen toch invloed hebben met hun reacties en kijken gewoon niet verder dan hun neus lang. [:X]
|
|
![]() |
|
Steven ![]() Nieuw ![]() Joined: 30 September 2004 Status: Offline Points: 12 |
Jan Willen en Frans,
Ik ondersteun de wens van Jan Willem van harte. Het is inderdaad van belang om te weten welke makelaar(s) de advertentie is om zo te kunnen contacten.[:D] Mvg, Steven |
|
![]() |
|
misschien moet er eens per zoveel tijd een enquete uit aan de gebruikers van zoekhuis. met daarbij een wensenlijst of eventuele optie mogelijkheden. zo weet jij(lees Frans) ook beter wat de klant nog erbij of eraf zou willen. nu blijft het bij de enkele paardenkop, zoals ik en harry, die vaker dan de rest reageren op meldingen/wensen problemen
gr jan willem[:p] |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |