vraagprijzen niet geregistreerd |
Post Reply
|
| Author | |
Steven
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: vraagprijzen niet geregistreerdPosted: 28 February 2006 at 4:13pm |
|
Hai Frans,
Bij het binnenhalen van gegevens mbt de vraagprijzen heb ik gemerkt dat een vraagprijs van een object niet in de Woz informatie module is opgenomen. Het object en de nieuwe vraagprijs wordt wel aangeboden cq is te zien bij "Toon", "Resultaatlijst", "Toon Nieuwe huizen". Het object heeft meerdere malen te koop gestaan. Maar oa in de kolom "detail informatie"ontbreekt toch de nieuwe vraagpijs[?] Enig idee hoe dit opgelost kan worden? Mvg, Steven |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 28 February 2006 at 6:29pm |
|
Wat ik aan dit verhaal niet snap is waarom je aangeeft dat het object nieuw is en tegelijkertijd aangeeft dat het al meerdere malen te koop gestaan heeft. Het is volgens mij of het een of het ander of lees ik het niet correct [?]
Als er bij de detail informatie geen extra advertentie vermeld staat is de standaard vraag of er wel gezocht is met de woz module actief. |
|
![]() |
|
Steven
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 02 March 2006 at 4:42pm |
|
Sorry voor de onduidelijkheid. Het object is oa in 2003 ook te koop aangeboden geweest. Dat bedoelde ik met meerdere malen te koop gestaan. In 2006 wordt het opnieuw te koop aangeboden. Daarom als nieuwe vraagprijs gezien en getoond. Alleen deze nieuwe vraagprijs komt niet voor in het kolom detail informatie bij betreffende object. De oude vraagprijzen staan er nog wel. Had ook daar verwacht de nieuwe vraagprijs te zien.
Btw...wel natuurlijk gezocht met de woz module actief. Alsnog de vraag hoe dit op te lossen. Mvg, Steven [:)] |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 02 March 2006 at 5:37pm |
|
Graag een screen shot emailen van ZoekHuis! met de wozmodule actief en de betreffende woning geselecteerd in de lijst van gevonden woningen. Daaraan is direct te zien wat er aan de hand is.
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
|
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |