Grote foto's |
Post Reply ![]() |
Author | |
Imre ![]() Nieuw ![]() Joined: 18 January 2006 Location: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 October 2009 at 8:32am |
Ik kom een enkele keer foto's tegen die groter zijn dan mijn (niet zo kleine) monitor. Aangezien ik het venster van de foto niet van formaat kan veranderen en ik deze ook niet buiten het scherm kan slepen kan ik niet meer bij de knoppen onderaan het scherm. De enige mogelijkheid die overblijft is het scherm af te sluiten middels het kruisje rechts bovenin.
Wellicht kan het venster aan een maximum worden gezet of flexibel worden gemaakt?
Het probleem doet zich vooral voor bij foto's vanaf Woningnet.
|
|
![]() |
|
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Is dat in de woz module als er op een foto word gedubbelklikt? Heeft u voor mij een plaats/adres met zulke grote foto's dan kan ik testen en kijken of er wat tegen te doen is.
De bedoeling van de dubbelklik was om de foto in zijn oorspronkelijk formaat te laten zien. Er was niet verwacht dat een website zulke grote foto's zou gaan plaatsen. Vandaar dat er tijdens het tonen geen controle aanwezig is op de grote van het window. Edited by Frans - 22 October 2009 at 9:35am |
|
![]() |
|
Imre ![]() Nieuw ![]() Joined: 18 January 2006 Location: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het koste wat moeite maar ik heb een voorbeeld gevonden: Huizermaatweg 228 in Huizen. Deze foto past nog net op mijn beeldscherm, maar geeft wel aan hoe groot ze kunnen worden. Dit object is echter voor het laats op 15-12-2008 gevonden. Ik hoop dat je hem nog terug kan vinden. Het komt inderdaad voor als er gedubbelklikt wordt op de foto.
Edited by Imre - 22 October 2009 at 10:15am |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |