problemen met zoeken objecten |
Post Reply ![]() |
Author | |
1.2.03 ![]() Nieuw ![]() Joined: 03 November 2003 Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 September 2006 at 8:49pm |
Hallo Frans,
Ik heb geen zoekresultaten meer op Huislijn, terwijl er wel meerdere objecten in onze gemeente staan vermeld. Ook bij Woninggids geen zoekresultaat, terwijl ook hier een woning vermeld staat. Misschien weer tijd voor een nieuwe plug-in |
|
![]() |
|
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ligt eraan welke plugin u nu gebruikt. Woninggids geeft gewoon resultaat. Huislijn niet in 3.0.9
|
|
![]() |
|
1.2.03 ![]() Nieuw ![]() Joined: 03 November 2003 Status: Offline Points: 7 |
Frans,
Ik heb 3.1.0 nu als plug in, maar nog steeds geen objecten gevonden op Woninggids. |
|
![]() |
|
Net getest maar met plugin 3.1.0 zie ik wel woningen van de woninggids site. [?]
|
|
![]() |
|
habolo ![]() Nieuw ![]() ![]() Joined: 13 November 2006 Location: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Hallo Frans,
Ik heb inmiddels Zoekhuis 6.0! en engine versie 3.1.5.6. Alles up-to-date lijkt me, maar krijg nog steeds geen zoekresultaten bij huislijn. Het programma had er toch bijna 20 moeten vinden. Graag even aandacht voor dit langer bestaande probleem. groeten, Harry. |
|
![]() |
|
Is niet echt een langer bestaand probleem aangezien het bij elke melding in een plugin is opgelost, indien dat nodig was. Meer dan waarschijnlijk is de website weer gewijzigd, mocht dat zo zijn dan komt er een nieuwe plugin.
Dank voor de oplettendheid. Edited by Frans - 12 December 2006 at 9:16am |
|
![]() |
|
Versie 3.1.6 is uit.
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |