Vasthouden zoekopdracht |
Post Reply ![]() |
Author | |
helgavandermeij ![]() Groupie ![]() Joined: 18 November 2003 Status: Offline Points: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 April 2012 at 9:47am |
Dag Frans,
Alle problemen rond het binnen halen van informatie en foto's e.d. zijn opgelost met dien verstande dat ik het niet voor elkaar krijg een woonplaats vast te houden in de zoekopdracht. Ik zoek op 8 verschillende woonplaatsen en 7 staan er keurig gevuld, echter 1 woonplaats (Uitgeest) moet ik elke keer als het het zoeken activeer handmatig toevoegen aan de lijst. Ergens op het forum las ik dat dit ingesteld moet worden bij menu Toon|Instellingen|Zoek criterium. De mogelijkheden daar staan allebei aangevinkt. Doe ik ergens nog iets niet goed? Groet Helga |
|
![]() |
|
Hedaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 03 October 2003 Status: Offline Points: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helga,
Meer dan waarschijnlijk werkt je niet meer echt op een pc maar op een systeem waar je werk omgeving elke keer schoon wordt aangeleverd. Daarom worden je instellingen niet vastgehouden maar elke keer weer "schoon" opgehaald. Systeembeheer kan voor je regelen dat de Zoekopdracht wel correct wordt bewaard. Frans Edited by Hedaal - 02 April 2012 at 11:43am |
|
![]() |
|
helgavandermeij ![]() Groupie ![]() Joined: 18 November 2003 Status: Offline Points: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dag Frans,
Bedankt voor de tip, ik ga kijken of ze het kunnen regelen. Gr. Helga |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |