Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » Off-Line WOZ Module (ZoekHuis! Versie 5 en eerder) » Wensen
  New Posts New Posts RSS Feed - verwijderen van gegevens
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Topic Closedverwijderen van gegevens

Post Reply Post Reply
Author
Nieuw
Nieuw

Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: verwijderen van gegevens
    Posted: 01 October 2004 at 10:34am
Goedemorgen Frans,

Bij het binnenhalen van de gegevens heb ik per ongeluk een plaatsnaam toegevoegd die niet voor onze gemeente van belang is. Nu kan ik inderdaad de bij detailsinformatie de gegevens verwijderen. Maar dit kan blijkbaar maar per adres. Is het ook mogelijk dat je een selectie aan kan geven zodat je in 1 keer meerdere adressen kan selecteren om deze te verwijderen?

Mvg,
Steven
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Direct Link To This Post Posted: 01 October 2004 at 11:55am
Zo'n optie is niet aanwezig. Maar dat is met opzet gedaan omdat eenmaal verwijderde informatie niet meer terug te krijgen is. Behalve als er een backup is uiteraard.
Back to Top
Steven View Drop Down
Nieuw
Nieuw

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 01 March 2005 at 2:07pm
Goedemiddag Frans,

Een vraagje...Nu heb ik in mijn database een object met bijbehorende woz informatie. Dit object hoort er niet in (via de AOG verkeerd aangeleverd). Voorheen kon ik objecten met de functie "verwijderen" in de Woz informatie detail scherm weghalen. Nu heb ik dit ook weer gedaan bij het betreffende object, alleen nu blijft in mijn database het adres aanwezig, weliswaar zonder de wozinformatie. Kunt u mij uitleggen hoe ik alsnog het adres compleet uit mijn database kan verwijderen?

Mvg,
Steven
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Direct Link To This Post Posted: 01 March 2005 at 4:16pm
ctrl-delete toets-combinatie zal de regel inclusief alle advertenties en fotos weghalen
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.