Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » Off-Line WOZ Module (ZoekHuis! Versie 5 en eerder) » Wensen
  New Posts New Posts RSS Feed - einddatum van een vraagprijs
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

einddatum van een vraagprijs

Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jan willem Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 February 2006 at 9:27am
dat ligt eraan, wat is veel, zal dagelijks toch niet meer dan max 15/20 keer klikken zijn (in het uiterste geval denk ik voor een grote gemeente)??

ik bedoelde met na 6 a 7 keer dat een woning niet gevonden wordt een einddatum invullen, daar het kan voorkomen dat de eerste keer een woning niet gevonden wordt door server die het niet doet, gewijzigde software, afbreken zoekopdracht je anders heel veel einddatums krijgt in vraagprijzen.

quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Frans

quote:
Oorspronkelijk geplaatst door jan willem

ook een mogelijkheid (al weet ik niet of dit makkelijk te realiseren is) een einddatum invullen indien een de volgende 6/7 maal over een zelf in te geven tijdsbestek, niet gevonden wordt tevoorzien van een einddatum eventueel na een handmatige bevestiging

Dus die 12 maanden niet vast instellen maar de tijds-spanne overlaten aan de gebruiker? Die 6/7maal snap ik niet helemaal.

Die handmatige bevestiging is wat lastig met een beetje grote gemeente [:D] wordt wat veel op JA klikken.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.