Foto Ja/Nee |
Post Reply ![]() |
Author | |
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 October 2003 at 2:58am |
Het veld "Foto Ja/Nee" in ZoekHuis! geeft aan of ZoekHuis! denkt dat er foto's op de website aanwezig zijn NIET of er foto's in de database zijn, het blijkt dat dat verwarring oplevert bij een aantal gebruikers die ik hierover gesproken heb. Mijn voorstel is om het zodanig te veranderen zodat het inderdaad gaat aangeven of er foto's in de database zijn voor de betreffende woning. Ik hoor graag uw mening.
|
|
![]() |
|
jan willem ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 31 October 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien is het inderdaad handig om alleen te sugnaleren als er foto's van het desbetreffende pand zijn. Deze foto's gebruiken wij voor de WOZ-kaart/viewer en worden ook andere binnen onze organisatie gebruikt.
|
|
![]() |
|
pascal ![]() Nieuw ![]() Joined: 17 October 2003 Status: Offline Points: 2 |
Het zou wellicht handiger zijn.
Overigens ziet de nieuwe WOZ module er buitengewoon goed uit![:D] |
|
![]() |
|
harry ![]() Nieuw ![]() ![]() Joined: 03 November 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
>>
>> Wellicht is beide mogelijk: >> >> In principe haalt de on line moduele alle foto´s van internet af, >> tenzij die foto´s gewoon te groot zijn. Dit is goed en moet vooral zo >> blijven, want anders loopt je systeem onmiddellijk vol met idioot >> grote foto´s. Het is echter wel goed om een signaal te hebben van het >> feit dat er wel foto´s zijn, maar dat die niet in de off line module >> worden opgenomen. >> >> Daarnaast is het in het reguliere gebruik van de off line module >> makkelijk om te weten of er foto´s zijn. Scheelt je weer heen en weer >> tappen tussen schermen. graag daar dus ook behouden. >> >> Groet, Harry >> |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |