CSV bestand |
Post Reply ![]() |
Author | |
Steven ![]() Nieuw ![]() Joined: 30 September 2004 Status: Offline Points: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 January 2006 at 3:16pm |
Goedemiddag,
Een vraagje...Ik heb eind vorig jaar een CSV bestand aangemaakt. Dat was ± 100 mb groot. Vandaag heb ik een nieuwe CSV bestand aangemaakt en dit bestand is ± 80 mb groot. Ik had verwacht dat het juist groter zou zijn, omdat ik wekelijks nieuwe gegevens binnenhaal. En zover ik weet heb ik tussentijds geen bestanden uit mijn database verwijderd. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Zijn de foto's mischien verkleind? Mvg, Steven |
|
![]() |
|
jan willem ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 31 October 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
misschien heb je nu maar een deel van het zoekhuis bestand geexporteerd.
of enkele opties niet aangevinkt deze keer en vorige keer |
|
![]() |
|
Frans ![]() Moderator Group ![]() ![]() Frans van Daalen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Foto's zijn geen onderdeel van de csv, alleen tekst is aanwezig in de csv. Als het bestand kleiner is dan lijkt het inderdaad op een filter of opties zoals Jan Willem al aangaf.
Of misschien op een nieuwe pc geinstalleerd en de oude database niet meegenomen? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |