Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Vragen
  New Posts New Posts RSS Feed - Internet links verdwenen na opnieuw opstarten
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Internet links verdwenen na opnieuw opstarten

Post Reply Post Reply
Author
Nieuw
Nieuw

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Edwin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Internet links verdwenen na opnieuw opstarten
    Posted: 03 April 2006 at 8:41am
Als ik mijn PC en Zoekhuis opnieuw opstart blijkt dat de objecten in de lijst van bijvoorbeeld de vorige dag niet meer middels dubbelklikken bekeken kunnen worden. Ik moet dan een nieuwe zoekopdracht geven om de lijst de te vernieuwen. Daarna zijn de objecten middels dubbelklikken weer op te vragen.
Is er een mogelijkheid om objecten op te kunnen vragen uit een oudere lijst zonder een nieuwe zoekopdracht te geven?
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2006 at 9:41am
Nee, alleen door opnieuw te zoeken krijgt u opnieuw de links. Een reden is dat links maar beperkt geldig zijn, op de meeste sites maar 24 uur. De andere reden is dat na het zoeken de woning van het internet verdwenen kan zijn en dus ook de link. Pas na het opnieuw zoeken weet ZoekHuis! dat.

U kunt aan de huisjes voor de plaatsnaaam precies zien waar u de laatste keer gebleven bent met kijken naar de website.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.