Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - Vraagprijs
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Vraagprijs

Post Reply Post Reply
Author
Nieuw
Nieuw

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Vraagprijs
    Posted: 08 June 2006 at 2:21pm
Hai Frans,

Bij mij ontbreken er toch nog vraagprijzen bij het binnenhalen van de gegevens. En toch zijn alle sites aangevinkt (bij "instellingen").

Ik ben hier achter gekomen door een oplettende collega van mij. Ik heb al eerder zoiets gemeld.

Ik werk met versie: 5.5.2.3620 Type 5. Plugin versie 3.0.4

En DBISAM

Gaarne je hulp en oplossing hierbij.

Mailadres: s.defretes@voorst.nl

Mvg,
Steven
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 June 2006 at 2:49pm
Helaas is dit een wel erg korte omschrijving. Ik heb meer informatie nodig zoals op welke sites mis je dan gegevens en welke prijzen, straat,plaats,prijs.

Alleen met die informatie kan ik zien of er soms een nieuwe plugin uitgebracht dient te worden.

Als het overigens hetzelfde is als de vorige keer dan is het plaatsen van je melding onder je vorige melding handiger zodat we kunnen nakijken wat we de vorige keer hebben gedaan. In die vorige melding ging het niet over het zoeken maar over de woz module!
Back to Top
Steven View Drop Down
Nieuw
Nieuw

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 June 2006 at 1:39pm
Is goed. De volgende keer zal ik proberen eraan te denken.

Frans,

Een voorbeeld is de VBO site, adres is de Kerkstraat 1 in Voorst gem Voorst.
De laatste vraagprijs bij mij in de Woz module dat geregistreerd staat is van 21-11-2005. Toen was de vraagprijs € 325.000,00. Sinds april 2006 moet de vraagprijs zijn € 319.500,00. Dit heb ik nagevraag bij de makelaar die deze vraagprijs aanbied (De Heus Makelaardij). De nieuwe vraagprijs komt op de een of ander manier niet binnen bij het activeren van Zoekhuis.

Mocht je nog meer gegevens nodig hebben dan hoor ik dat graag van jou.

Mvg,
Steven
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 June 2006 at 1:52pm
Ik vroeg toen om een screen shot, toen niet ontvangen. Bij deze weer de vraag om een screenshot te ontvangen. [conversatie per email verder gedaan]

Wel Fixwoz al gebruikt?
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 June 2006 at 2:13pm
mmmhhh...Als dat inderdaad de VBO site is dan is de verklaring dat ZoekHuis! niets vind voor de gemeente Voorst omdat de plaatsnaam spelling op de website van de VBO anders is. Ik zal dat in een volgende plugin oplossen
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.