Vraagprijs |
Post Reply
|
| Author | |
Steven
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: VraagprijsPosted: 08 June 2006 at 2:21pm |
|
Hai Frans,
Bij mij ontbreken er toch nog vraagprijzen bij het binnenhalen van de gegevens. En toch zijn alle sites aangevinkt (bij "instellingen"). Ik ben hier achter gekomen door een oplettende collega van mij. Ik heb al eerder zoiets gemeld. Ik werk met versie: 5.5.2.3620 Type 5. Plugin versie 3.0.4 En DBISAM Gaarne je hulp en oplossing hierbij. Mailadres: s.defretes@voorst.nl Mvg, Steven |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 08 June 2006 at 2:49pm |
|
Helaas is dit een wel erg korte omschrijving. Ik heb meer informatie nodig zoals op welke sites mis je dan gegevens en welke prijzen, straat,plaats,prijs.
Alleen met die informatie kan ik zien of er soms een nieuwe plugin uitgebracht dient te worden. Als het overigens hetzelfde is als de vorige keer dan is het plaatsen van je melding onder je vorige melding handiger zodat we kunnen nakijken wat we de vorige keer hebben gedaan. In die vorige melding ging het niet over het zoeken maar over de woz module! |
|
![]() |
|
Steven
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 12 June 2006 at 1:39pm |
|
Is goed. De volgende keer zal ik proberen eraan te denken.
Frans, Een voorbeeld is de VBO site, adres is de Kerkstraat 1 in Voorst gem Voorst. De laatste vraagprijs bij mij in de Woz module dat geregistreerd staat is van 21-11-2005. Toen was de vraagprijs € 325.000,00. Sinds april 2006 moet de vraagprijs zijn € 319.500,00. Dit heb ik nagevraag bij de makelaar die deze vraagprijs aanbied (De Heus Makelaardij). De nieuwe vraagprijs komt op de een of ander manier niet binnen bij het activeren van Zoekhuis. Mocht je nog meer gegevens nodig hebben dan hoor ik dat graag van jou. Mvg, Steven |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 12 June 2006 at 1:52pm |
|
Ik vroeg toen om een screen shot, toen niet ontvangen. Bij deze weer de vraag om een screenshot te ontvangen. [conversatie per email verder gedaan]
Wel Fixwoz al gebruikt? |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 12 June 2006 at 2:13pm |
|
mmmhhh...Als dat inderdaad de VBO site is dan is de verklaring dat ZoekHuis! niets vind voor de gemeente Voorst omdat de plaatsnaam spelling op de website van de VBO anders is. Ik zal dat in een volgende plugin oplossen
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
|
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |