Internet links verdwenen na opnieuw opstarten |
Post Reply
|
| Author | |
Edwin
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: Internet links verdwenen na opnieuw opstartenPosted: 03 April 2006 at 8:41am |
|
Als ik mijn PC en Zoekhuis opnieuw opstart blijkt dat de objecten in de lijst van bijvoorbeeld de vorige dag niet meer middels dubbelklikken bekeken kunnen worden. Ik moet dan een nieuwe zoekopdracht geven om de lijst de te vernieuwen. Daarna zijn de objecten middels dubbelklikken weer op te vragen.
Is er een mogelijkheid om objecten op te kunnen vragen uit een oudere lijst zonder een nieuwe zoekopdracht te geven? |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 03 April 2006 at 9:41am |
|
Nee, alleen door opnieuw te zoeken krijgt u opnieuw de links. Een reden is dat links maar beperkt geldig zijn, op de meeste sites maar 24 uur. De andere reden is dat na het zoeken de woning van het internet verdwenen kan zijn en dus ook de link. Pas na het opnieuw zoeken weet ZoekHuis! dat.
U kunt aan de huisjes voor de plaatsnaaam precies zien waar u de laatste keer gebleven bent met kijken naar de website. |
|
![]() |
|
Post Reply
|
|
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |