Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » WOZ Module (ZoekHuis! Versie 5 en eerder) » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - Gevonden objecten in Woz module plaatsen.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Gevonden objecten in Woz module plaatsen.

Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote helgavandermeij Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 February 2005 at 2:08pm
Ik heb deze vandaag opnieuw een zoekopdacht gegeven en wederom worden er objecten gevonden die niet in de Woz-module worden geplaatst. We gebruiken wel de laatste plug-in versie.
Alle instellingen staan goed. Overigens blijken nu ook objecten die voorheen in de Woz-module stonden niet meer te vinden te zijn. Weer gebeld met automatisering en het schijnt wel dezelfde database te zijn die we gebruiken! De collega van automatisering heeft 'in de database'gekeken en zag dat in bepaalde tabellen de objecten wel staan. Ze verschijnen echter niet zcihtbaar in de WOZ-module. ALdus mijn collega van automatisering.
Overigens heb ik een paar keer geprobeerd te bellen met het telefoonnummer in Houten, ik hoopte dat dat het nummer van de telefonische Helpdesk zou zijn, maar heb geen contact kunnen krijgen.
Graag hoor ik wat er verder zou moeten of kunnen gebeuren om Zoekhuis optimaal te kunnen gebruiken.

quote:
Originally posted by Frans

quote:
Originally posted by helgavandermeij

... en onderaan staat niets bijzonders. Alleen 'laden vorige lijst klaar, internet verbinden actief, hoeveel objecten er gevonden zijn en wonen/bog/aog.

Als de woz module actief is dan staat onderaan de lijst een klein schermpje met de advertentie tekst en foto van elk pand waarop 1 maal wordt geklikt. zie screenshot [url]www.zoekhuis2.nl/vb.JPG[/url]
Indien dat niet het geval is dan staat de optie "Woz informatie toevoegen tijdens zoeken" niet aan. Deze optie is in versie 5.5 iets boven de zoek knop te vinden en in oudere versies in het menu "View | Instellingen | Tabblad resultaat"

De melding "Laden vorige lijst klaar" overigens betekend alleen dat de oude gegevens van de vorige zoekopdracht opnieuw getoond worden maar niet dat er op Zoek is gedrukt om nieuwe panden te vinden en toe te voegen aan de database. Of staat de melding er bij u ook nog na het drukken op de zoek knop?

PS Bij alle antwoorden ga ik er vanuit dat altijd de laatste versie van de plugin actief is.

Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 February 2005 at 3:00pm
Dankzij wat extra hulp heb ik inderdaad een probleem gevonden en opgelost. Vanaf plugin versie 2.6.9 is dit het geval. Er komt een speciaal test programma om de woz module te controleren en indien nodig te corrigeren.

Deze tool wozfix is te downloaden via ..[url]www.hedaal.nl/zoekhuis/exe/fixwoz.exe[/url]

Bewaar deze tool in de ZoekHuis! directory en start hem daarna op.

Deze tool werkt alleen samen met een database van ZoekHuis! 5.5!

Voordat deze tool gebruikt wordt dient er een back-up van de database gemaakt te worden. Vergeet dit niet, deze tool veranderd de gegevens in de database en terug draaien is niet mogelijk anders dan door het terug zetten van de backup!
Back to Top
jan willem View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jan willem Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 February 2005 at 3:45pm
dit is een mooi tooltje [;)]
door het 2x te draaien heeft hij al mijn "fouten" verbeterd/aangevuld[;)]
hierdoor heb ik geen (fout)melding meer
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 February 2005 at 12:38pm
mhhh. welke oplossing was niet in 1 keer klaar?
Back to Top
jan willem View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jan willem Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 February 2005 at 8:41am
Laatste keer gevonden niet ingevuld
die ging de eerste keer niet naar 0 tweede keer wel

quote:
Originally posted by Frans

mhhh. welke oplossing was niet in 1 keer klaar?

Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 February 2005 at 9:52am
Versie 2.0 staat nu op de server, daarin is dat opgelost.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.