Gevonden objecten in Woz module plaatsen. |
Post Reply
|
Page <12 |
| Author | |
helgavandermeij
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 08 February 2005 at 2:08pm |
|
Ik heb deze vandaag opnieuw een zoekopdacht gegeven en wederom worden er objecten gevonden die niet in de Woz-module worden geplaatst. We gebruiken wel de laatste plug-in versie.
Alle instellingen staan goed. Overigens blijken nu ook objecten die voorheen in de Woz-module stonden niet meer te vinden te zijn. Weer gebeld met automatisering en het schijnt wel dezelfde database te zijn die we gebruiken! De collega van automatisering heeft 'in de database'gekeken en zag dat in bepaalde tabellen de objecten wel staan. Ze verschijnen echter niet zcihtbaar in de WOZ-module. ALdus mijn collega van automatisering. Overigens heb ik een paar keer geprobeerd te bellen met het telefoonnummer in Houten, ik hoopte dat dat het nummer van de telefonische Helpdesk zou zijn, maar heb geen contact kunnen krijgen. Graag hoor ik wat er verder zou moeten of kunnen gebeuren om Zoekhuis optimaal te kunnen gebruiken. quote: |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 17 February 2005 at 3:00pm |
|
Dankzij wat extra hulp heb ik inderdaad een probleem gevonden en opgelost. Vanaf plugin versie 2.6.9 is dit het geval. Er komt een speciaal test programma om de woz module te controleren en indien nodig te corrigeren.
Deze tool wozfix is te downloaden via ..[url]www.hedaal.nl/zoekhuis/exe/fixwoz.exe[/url] Bewaar deze tool in de ZoekHuis! directory en start hem daarna op. Deze tool werkt alleen samen met een database van ZoekHuis! 5.5! Voordat deze tool gebruikt wordt dient er een back-up van de database gemaakt te worden. Vergeet dit niet, deze tool veranderd de gegevens in de database en terug draaien is niet mogelijk anders dan door het terug zetten van de backup! |
|
![]() |
|
jan willem
Groupie
Joined: 31 October 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 23 February 2005 at 3:45pm |
|
dit is een mooi tooltje [;)]
door het 2x te draaien heeft hij al mijn "fouten" verbeterd/aangevuld[;)] hierdoor heb ik geen (fout)melding meer |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 24 February 2005 at 12:38pm |
|
mhhh. welke oplossing was niet in 1 keer klaar?
|
|
![]() |
|
jan willem
Groupie
Joined: 31 October 2003 Location: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 25 February 2005 at 8:41am |
|
Laatste keer gevonden niet ingevuld
die ging de eerste keer niet naar 0 tweede keer wel quote: |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 25 February 2005 at 9:52am |
|
Versie 2.0 staat nu op de server, daarin is dat opgelost.
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <12 |
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |