Krijg geen toegang tot internet |
Post Reply
|
| Author | |
MAARTEN
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: Krijg geen toegang tot internetPosted: 23 March 2004 at 10:17am |
|
Alhoewel dit onderwerp al eerder is behandeld, heb ik inmiddels een soortgelijk probleem. Ik heb een andere PC en opnieuw zoekhuis gedownload (een nieuwere versie, lijkt het). Met de oude PC werkte het prima.
Ik krijg nu steeds de melding dat de internet verbinding wordt opgebouwd en daar blijft het programma ophangen. Wanneer ik 'stop' klik komt de melding dat de verbinding niet kon worden opgebouwd. IK heb in principe mijn PC hetzelfde opgebouwd als voorheen, maar kan nu de oorzaak niet vinden. Alles nagelopen (firewall, internetverbindingopties etc.) Graag hulp. |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 23 March 2004 at 12:36pm |
|
Ik denk dat het toch afwachten is totdat de verbinding is opgebouwd. Pas daarna is de melding een indicatie waar het probleem kan zitten. Overigens is het bijna altijd een proxy server/firewall probleem als het opbouwen van de verbinding lang duurt.
|
|
![]() |
|
MAARTEN
Nieuw
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 23 March 2004 at 5:57pm |
|
Het probleem is nu juist dat er geen melding komt. Zelfs niet na een half uur wachten.
|
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 23 March 2004 at 8:13pm |
|
Als u een firewall gebruikt is het misschien een test om deze eens uit te zetten en het dan nogmaals te proberen. Ik ga er vanuit dat de internet verbindign al wel actief is.
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
|
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |