Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » Off-Line WOZ Module (ZoekHuis! Versie 5 en eerder) » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - Grote foto's
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Grote foto's

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Imre View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 18 January 2006
Location: Netherlands
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Imre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Grote foto's
    Posted: 16 October 2009 at 8:32am
Ik kom een enkele keer foto's tegen die groter zijn dan mijn (niet zo kleine) monitor. Aangezien ik het venster van de foto niet van formaat kan veranderen en ik deze ook niet buiten het scherm kan slepen kan ik niet meer bij de knoppen onderaan het scherm. De enige mogelijkheid die overblijft is het scherm af te sluiten middels het kruisje rechts bovenin.
 
Wellicht kan het venster aan een maximum worden gezet of flexibel worden gemaakt?
 
Het probleem doet zich vooral voor bij foto's vanaf Woningnet.
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 October 2009 at 9:35am
Is dat in de woz module als er op een foto word gedubbelklikt? Heeft u voor mij een plaats/adres met zulke grote foto's dan kan ik testen en kijken of er wat tegen te doen is.

De bedoeling van de dubbelklik was om de foto in zijn oorspronkelijk formaat te laten zien. Er was niet verwacht dat een website zulke grote foto's zou gaan plaatsen. Vandaar dat er tijdens het tonen geen controle aanwezig is op de grote van het window.

Edited by Frans - 22 October 2009 at 9:35am
Back to Top
Imre View Drop Down
Nieuw
Nieuw


Joined: 18 January 2006
Location: Netherlands
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Imre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 October 2009 at 10:15am
Het koste wat moeite maar ik heb een voorbeeld gevonden: Huizermaatweg 228 in Huizen. Deze foto past nog net op mijn beeldscherm, maar geeft wel aan hoe groot ze kunnen worden. Dit object is echter voor het laats op 15-12-2008 gevonden. Ik hoop dat je hem nog terug kan vinden. Het komt inderdaad voor als er gedubbelklikt wordt op de foto.

Edited by Imre - 22 October 2009 at 10:15am
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.