Geen omschrijving bij/onder: type |
Post Reply
|
Page <12 |
| Author | |
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 10 August 2007 at 11:34am |
|
Tja..maar dat is detail pagina van de woning en daar kan inderdaad een type staan. De link in mijn bericht toont de lijst pagina en daar staat geen type. De lijst pagina is waar ZoekHuis! het type vandaan haalt. Als voor elke woning via de detail pagina het type opgehaalt moet worden dan zal de zoeksnelheid met een factor 10 lager worden.
Alleen voor Funda en mits de woz module actief is is er een uitzondering gemaakt waarbij tijdens het ophalen van de woz informatie ook het type wordt opgehaalt. |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 10 August 2007 at 12:07pm |
|
Denk overigens al een tijdje om een extra uitgebreide woz module te maken. Met splitsing tussen straat en nr, alle webpagina's bewaren etc... Het type opnemen van Dimo en de andere sites zou daar ook wel in kunnen
|
|
![]() |
|
Kruizinga
Senior Member
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 10 August 2007 at 1:29pm |
Maar als ik via zoekhuis bv. een object op Digimmo aanklik, kom ik op de detail pagina.
Dus ik dacht.....Zoekhuis zit kennelijk al op deze pagina, waarom worden de gegevens dan niet opgehaald?
Om te voorkomen dat Zoekhuis tragel wordt, gewoon laten zoals het is, er is mee te leven.
+
|
|
![]() |
|
Kruizinga
Senior Member
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 10 August 2007 at 1:46pm |
Ik denk dat het gebruik van de woz module dan wel aantrekkelijker wordt, aangezien het thans niet mogelijk is om op woningtype te zoeken en bij de overzichten (vanuit de woz-module) geen woningtype staat omschreven.
Mits natuurlijk de mogelijkheid aanwezig is.
Als verder het sorteren wordt vervolmaakt, zodat bv. huisnr 4 niet na huisnummer 38 staat, maar er voor, is er nog een "probleem" opgelost.
'k ben zeer nieuwsgierig naar de nieuwe opzet.
Wat is de bedoeling van "alle webpagina's bewaren etc"? Daar staat veel ballast op.
+
Edited by Kruizinga - 10 August 2007 at 7:08pm |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 10 August 2007 at 8:02pm |
|
Op dit moment bewaard te woz module alleen de foto's en de advertentie teksten. Maar het is mogelijk (door het uit te breiden) om ook de pagina met de makelaars gegevens te bewaren en de pagina met de details (oppervlakte, kavel, ligging etc) Het is zelfs mogelijk om een echte kopy van de webpagina als een document te bewaren.
|
|
![]() |
|
Kruizinga
Senior Member
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 11 March 2008 at 2:56pm |
|
+
Bij Funda is weer iets gewijzigd, met het gevolg dat van appartementen/appartementsrechten GEEN tijpe omschrijving wordt weergegeven!
Gewijzigd is de omschrijving van de 'soort' bij:
Kenmerken
Soort appartement Benedenwoning (afgesloten portiek)
Soort woonhuis Eengezinswoning, 2-onder-1-kapwoning
+
:
|
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 11 March 2008 at 3:59pm |
|
Dank voor oplettenheid en oplossing
Zal in volgende versie (morgen) opgelost zijn. Edited by Frans - 11 March 2008 at 9:19pm |
|
![]() |
|
Kruizinga
Senior Member
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 08 October 2008 at 10:45am |
|
Bij Funda worden in het geheel geen type omschrijving meer aangegeven.
Fixwoz laten draaien en onderhoud uitgevoerd (= Optimaliseren & Repareren) Edited by Kruizinga - 08 October 2008 at 10:54am |
|
![]() |
|
Frans
Moderator Group
Frans van Daalen |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 08 October 2008 at 11:21am |
|
Heeft u die optie wel aanstaan? Net getest maar ik kreeg de types zonder problemen binnen.
|
|
![]() |
|
Kruizinga
Senior Member
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 08 October 2008 at 12:20pm |
|
Eh nee, alle instellingen waren gewijzigd
Het is reeds weer in orde.
Mijn dank voor uw aanwijzing.
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <12 |
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |