Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Vragen
  New Posts New Posts RSS Feed - funda en de truukjes van een monopolist
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

funda en de truukjes van een monopolist

Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Senior Member
Senior Member

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 July 2007 at 9:19am
Originally posted by Frans Frans wrote:

Als de advertentietekst/foto zijn opgehaald dan wordt het type niet nogmaals opgehaald ongeacht of het wel of niet bekend is.

+

Dat is jammer!

+
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 July 2007 at 3:38pm
Met als aanvulling dat bij een prijswijziging het type alsnog wordt opgehaald omdat dan de advertentie ook weer wordt opgehaald.
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 July 2007 at 4:09pm
Originally posted by Frans Frans wrote:

Met als aanvulling dat bij een prijswijziging het type alsnog wordt opgehaald omdat dan de advertentie ook weer wordt opgehaald.
+

Het kan dus allemaal nog wel goed komen, als er maar veel wordt gewijzigd .

+
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 October 2008 at 6:59pm

Het perceel: Havezathenlaan 27 te (9301 SB)  Roden wordt niet gevonden met zoekhuis, althans het is mij nog niet gelukt.

Staat wel op de site van Funda.

Waarom kan ik de woning niet vinden met Zoekhuis?

Is het een uitzondering dat Zoekhuis (kennelijk) alle woningen niet vindt/aangeeft ? 

Edited by Kruizinga - 21 October 2008 at 6:59pm
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 October 2008 at 8:55pm
Zeer goed gezien! Mijn dank is groot. Het is een woning zonder prijs en dat kon ZoekHuis! niet aan. Is in versie 3.6.5 opgelost.
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 October 2008 at 10:25pm

Nou maar ik heb versie 3.6.5.18 al, maar de woning zonder prijs heb ik nog niet kunnen vinden met zoekhuis.

Zoekhuis net weer laten draaien in Roden.  Het perceel: Havezathenlaan 27 te (9301 SB)  Roden werd/is  niet gevonden.

Of ben ik te snel?
.
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 October 2008 at 11:07pm
Prijs van op 0 euro staan? Is een woning zonder prijs :-)
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 October 2008 at 8:46am
.
'Prijs van' op 0 gezet, maar het perceel is/werd nog niet gevonden door/met Zoekhuis Cry.

Op Vivenda staat bij de vraagprijs van het perceel: Roden, Oosteinde 15 =>>  'op aanvraag'  en Zoekhuis geeft de melding 'Prijs onbekend'

Een andere 'probleem' is als bij de vraagprijs twee waarden staan, zoals b.v. bij ==>> Noorderkroon 319 te (9301 JV)  Roden  vraagprijs: € 750 /mnd | € 115.000 k.k. dan wordt € 750 aangegeven door/bij Zoekhuis.

Dit laatste lijkt mij niet oplosbaar.
.

Edited by Kruizinga - 22 October 2008 at 8:48am
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 October 2008 at 9:51am
1) Pand staat niet meer op de Funda site
2) Alles waarbij geen prijs staat krijgt in ZoekHuis! de term "prijs onbekend"
3) Ik zal uitzoeken of daar iets aan te doen is maar het is eigenlijk een fout van de persoon die die advertentie heeft opgesteld. Op de website horen alleen koopwoningen te staan dus waarom een huurprijs noemen.
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 October 2008 at 10:05am
.
1) Ik zoek/kijk via Zoekhuis en niet via Funda of een andere site, vandaar.
2) Waarom dan  de 'van prijs'  op 0 (nul) zetten?
3) Men moet wat doen tegenwoordig om een woning 'kwijt' te worden.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.